استقرار ۳۰ نفر از راهداران استان اردبیل در مرز‌ها

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون ۳۰ نفر از راهداران این استان برای ارائه خدمات بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در پایانه برکت مرز مهران مستقر شده‌اند.

شیرین‌زاده افزود: تعداد دیگری از راهداران استان اردبیل در چند روز آینده به مرز‌های خروجی عراق اعزام و در آنجا مستقر خواهند شد و به طور شبانه‌روزی به شرکت‌کنندگان در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین به‌ویژه زائران استان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

او اظهار کرد: ۳۰ دستگاه اتوبوس خط واحد نیز از اردبیل به مرز‌ها اعزام شد تا اقدام به جابجایی و انتقال زائران در محدوه مرز‌ها کنند. او آیین عظیم راهپیمایی اربعین را بزرگترین اجتماع مذهبی و معنوی و عمومی میلیونی برشمرد و گفت: راهداری استان با تمام قوا در خدمت زائران است تا آن‌ها سفری ایمن، راحت، مطمئن و ارزان داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و زائران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد راننده و ناوگان و وجود مشکل برای بازگشت به استان را به نمایندگی راهداری مستقر در مرز و یا از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند تا به‌صورت برخط به شکایت‌ها رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.